Pověst firmy je důležitá

336x280-1509716084.png

Jste si moc dobře vědom toho, že mínění, jaké o Vaší firmě mají její zákazníci, do velké míry ovlivňuje obchodní tržby. A je naprostým faktem, že se stále více lidí zajímá o stav životního prostředí a o to, jak se k životnímu prostředí chová ta či ona firma, kterou svými nákupy podporují. Vždyť díky velkým skandálům kvůli poškozování životního prostředí, ať už v domácím prostředí anebo v cizině, již ukončilo svou činnost nemálo velkých hráčů na trhu, protože s jejich zdánlivě neotřesitelným postavením zamávalo veřejné mínění.

Sledujete nové trendy

A Vy patříte k těm, kteří nejenže nechtějí získat nějakou mizernou pověst a veřejnou nálepku škůdců přírody, ale naopak chcete své jméno budovat na pozitivním přístupu k ochraně prostředí pro život. Vždyť v praxi k tomu stačí vlastně jen velmi málo a často se zde pojí příjemné s užitečným. Proto vždy pečlivě sledujete veškeré trendy a průběžně je zavádíte do praxe. Třeba při zákazu starých žárovek jste okamžitě nakoupil moderní zdroje osvětlení a led žárovkami http://shop.lightpark.cz/podhledova/c-1933/ jste nechal osadit veškerá firemní svítidla, což se Vám z dlouhodobého hlediska jen a jen vyplatilo.

300x300.jpg
Pověst firmy je důležitá
Ohodnoťte příspěvek